Klacht: Pakket niet bezorgd

op 20 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er zou op vrijdagavond tussen 20:00 en 22:00 een pakket bezorgd worden. Volgens de Track&Trace zou het pakket rond 20:40 bezorgd zijn, maar was ik niet thuis. Dit klopt echter niet, ik was de hele avond thuis, er is niet aangebeld en er is ook geen briefje in de brievenbus gedaan.

Gewenste Oplossing:

Mogelijk dat de bezorger bij het verkeerde nummer heeft gedrukt of er gaat iets mis in het informatie systeem, maar het zou fijn zijn als het uitgezocht wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 20 september 2017 om 16:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Boxtel,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat uw zending op vrijdag rond 20:40 uur zou zijn aangeboden en volgens track&trace zou u de bezorger gemist hebben, terwijl u gewoon thuis was op dat moment. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent, mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens heb ik gezien dat u reeds via een ander kanaal contact met onze klantenservice heeft opgenomen. Uw klacht, ook vanwege de flinke vertraging in de bezorging van uw zending, is doorgegeven aan de bezorgafdeling. De leidinggevende zal dit oppakken en met de verantwoordelijke medewerkers bespreken. Omdat het inmiddels te lang duurt met de bezorging van uw pakket adviseer ik u om hiervan melding te maken bij de afzender. De verzender kan een onderzoek opstarten om uit te zoeken wat er precies aan de hand is. Ik hoop uiteraard dat u het pakket alsnog snel in ontvangst kunt nemen.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Nahe