Klacht: Pakket niet bezorgd

op 12 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het door mij bestelde pakket is niet bezorgd. Bij de zendinformatie heeft de chauffeur \\\’Ontvanger verhuisd of onbekend, neem contact op met de verzender\\\’ gezet. Wanneer ik DHL bel, geven zij aan dat ze het vervelend vinden dat ik een dag heb gewacht, maar dat de verzender opnieuw opdracht moet geven. Ze begrijpen niet waarom de chauffeur niet langs is gekomen.
Ik begrijp dat ook niet en zit te wachten op een pakket, wat nu in de \\\’terminal\\\’ ligt te wachten. DHL neemt geen verantwoordelijkheid om dit op te lossen. Ik moet acties ondernemen, die zij zouden moeten doen.

DHL moet de verantwoordelijkheid opnemen en zorgen dat dit wordt opgelost.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 12 september 2017 om 13:46 geantwoord

Goedendag,

Ik kan me goed voorstellen dat dit een vreemde gewaar wording voor u is, een melding van geadresseerde verhuisd of ontvanger onbekend, terwijl u op dit adres woont. Wat er precies op locatie gebeurt is waarom de chauffeur dit zo heeft aangegeven durf ik niet te zeggen. Ik zal u adviseren contact op te nemen met de verzender deze heeft de mogelijkheid dit te melden bij ons, en de zending opnieuw bij u aan te leveren zonder dat u hem op hoeft te halen. Excuses voor het ongemak!

Mike

Heeft op 12 september 2017 om 20:03 geantwoord

Mijn bestelling wordt eerst teruggestuurd om vervolgens opnieuw aangeboden te worden. Dat is geen snelle oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door Chermanne