Klacht: pakket niet bezorgd

op 19 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik moest normaal vandaag(9/9/2017) een pakket ontvangen van post nl.
Heb dat trouwens nagecheckt op mijn mail om 15u58, wat ik jullie kan bewijzen. Ben omstreeks 16u10 vertrokken naar de winkel en een gehandtekend briefje onder de deurbel gehangen om het pakket bij de buurvrouw te leveren.Bij thuiskomst nog steeds niets ontvangen, maar wel bericht dat post nl om 15u52 is langs geweest. Dit is écht wel slechte service. Graag verduidelijking wat er is misgelopen.

Gewenste Oplossing:

Ben slechts tevreden wanneer U mij op een oprechte manier kan uitleggen wat er hier is mislopen. De buurvrouw heeft niemand zien of horen aanbellen, dus heb ik mijn twijfels of jullie überhaupt zijn langsgeweest.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 19 september 2017 om 11:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Vrancken,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat de bezorging van uw pakket niet goed verloopt, mijn excuses hiervoor. Graag geef ik u een toelichting.

Aan de hand van de door u ingevulde gegevens zie ik dat u woonachtig bent in België. Ik heb echter geen inzage of informatie over zendingen die door PostNL België bezorgd worden. Daarom adviseer ik u contact op te nemen met PostNL België via http://www.postnl.be/contact/

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door carina vrancken