Klacht: pakket niet bezorgd

op 13 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

From: zomer608
Sent: Thursday, August 31, 2017 11:55 AM
To: klantenservice@post.nl
Subject: Re: [#520237]: Duplicate: Bevestiging Klacht – Verzenden of ontvangen van post of pakketten

Goedemorgen,

Het lijkt mij verstandig om de bezorger aan te spreken, ik was gewoon thuis, heb geen huisgenoot. Wij hebben geen contact met buren, daar deze allemaal werken. Geen briefje in de bus ,dat het ergens anders bezorgd is.

U schrijft dat het op 30 juni bezorgd is, maar dit moet zijn 30 augustus j.l.

Ik verzoek u dringend e.e.a. op te lossen.

Vr. Groet
J.R. Veurman

Op 31 aug. 2017, om 10:36 heeft No Reply PostNL het volgende geschreven:

Geachte heer Veurman,

Uit uw bericht begrijp ik dat u uw zending niet heeft ontvangen ondanks dat de status aangeeft dat uw zending bezorgd zou zijn. Ik kan me voorstellen dat u hierdoor verontrust bent en bied u hiervoor mijn oprechte excuses aan. In deze e-mail ga ik u informeren de mogelijke vervolgstappen.

Volgens mijn informatie is het pakket met de verzendcode 3SMOQ809770601 op 30 juni bezorgd op uw adres. U geeft aan dat u het pakket nog niet heeft ontvangen, daarom raad ik u aan om na te vragen of iemand anders uw zending heeft aangenomen. Wellicht was dit een huisgenoot of één van de buren. Wanneer uw zending naar de buren is gebracht hoort u hiervan een briefje te ontvangen van de bezorger. Mocht u erachter komen dat uw zending bij de buren is afgegeven, dan raad ik u aan om dit aan ons door te geven zodat we een klacht voor u kunnen aanmaken tegen deze bezorger.

Mocht de zending niet door uw huisgenoot of één van de buren in ontvangst zijn genomen, dan wil ik u vragen tot vrijdag 1 september af te wachten. Uit ervaring blijkt dat uw pakket alsnog op korte termijn kan worden bezorgd. Is de zending na 2 werkdagen nog niet ontvangen dan adviseer ik u contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing.

Bedankt voor de moeite die u hebt genomen om contact met ons op te nemen, ik ga ervan uit u met dit antwoord van voldoende informatie te hebben voorzien. Als u naar aanleiding van mijn reactie nog vragen heeft, dan kunt u gebruik maken van ons reactieformulier.

Nynke Heeringa
PostNL Klantenservice

www.postnl.nl/

PPlease consider the environment before printing this e-mail.

——————————————————————————–
Uw vraag:
PostNL | Klantenservice Ontvang je deze e-mail in een vreemde opmaak of zonder afbeeldingen? Klik hier voor de online versie.
PostNL | Uw vraag of klacht
Beste heer Veurman,

Bedankt voor het indienen van uw vraag. U ontvangt binnen 2 werkdagen een reactie.

Onderstaand treft u een kopie van uw vraag aan.

Datum: 30-08-2017 / 14:35:49
Uw vraag: Verzenden of ontvangen van post of pakketten
Omschrijving vraag Ik krijg melding dat mijn pakket is bezorgd om 13.16 uur. Ik ben gewoon thuis en heb niemand gezien.Ook geen pakket. Neem per chat contact op en deze geeft een heel onnozel antwoord, iemand anders heeft het vast aangenomen, of bij de buren bezorgd. Is niet mogelijk ben alleen thuis. Geen bel gehoord . ten 2de Wie geeft de bezorger dan het recht om bij de buren af te leveren., zonder bericht achter te laten. Ik eis op korte termijn mijn pakket aan de deur afgeleverd.
Wat is het onderwerp van uw vraag? Niet ontvangen post of pakket

Uw gegevens:

Telefoonnummer 0623244043
Heeft uw post/pakket een Track & Trace code? Ja
Track & Trace code 3SMOQ809770601
Is uw post/pakket binnen of buiten Nederland verzonden? Binnen Nederland
Bent u de verzender of ontvanger? Ontvanger

Copyright PostNL 2017 | Naar PostNL.nl

Als post nl het pakket bezorgd

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 13 september 2017 om 11:51 geantwoord

Geachte heer Veurman,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat de zending op afgeleverd staat maar dat u niets heeft ontvangen.

Ik heb voor u gekeken en ik zie dat de afzender hier een onderzoek voor heeft gestart. De bezorger had de zending per ongeluk op het verkeerde adres afgeleverd maar het het op 4 september opgehaald en bij u afgeleverd. Dus u heeft als het goed is de zending ontvangen en is het opgelost.

Heeft op 13 september 2017 om 13:38 geantwoord

Het verhaal klopt voor geen meter. De bezorger heeft helemaal niets gedaan. De bewoonster van Pr. Christinastraat 48 heeft het bij persoonlijk afgegeven. Dus geen post nl.

Alle klachten die gemeld zijn door J.R. Veurman