Klacht: Pakket niet bezorgd

op 28 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vrijdag zou ik mijn pakketje krijgen en we zijn nu een week verder nog niets. Ze hebben het gewoom teruggestuurd naar Nederland. Ik probeer ze dan ook een week te bereiken via berichten,chat telefonisch, facebook, noem maar op..
Telefonisch moet ik letterlijk maar echt letterlijk een uur wachten? Ik weet niet wat voor mensen jullie zijn! Ik denk dat jullie gewoon mensen in het zak zetten vooral telefonisch. Walgelijk! Nooit meer iets versturen met postnl

ALS IK MIJN PAKKET ZOU KRIJGEN

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Magomadova, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het spijtig om te vernemen dat u uw pakketje nog niet ontvangen heeft. Zou u de bijbehorende 3S-code van dit pakketje mee willen sturen? Dan kijk ik dit graag voor u na. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Milana12345566086

2 maanden geleden - 3skaba0559319

Heeft op 28 augustus 2017 om 11:28 geantwoord

Geachte mevrouw Magomadova,

Hartelijk dank voor het sturen van de 3S-code. Ik zie dat uw pakket op 18 augustus retour naar de afzender is gestuurd. Hier geef ik u hier graag wat meer informatie over.

De reden waarom het pakket geretourneerd is, is bij mij niet bekend. De reden wordt altijd op een sticker gezet, die op het pakket zelf wordt geplakt. Ik raad u daarom aan om contact te houden met de afzender om na te gaan waarom het pakket retour is gestuurd. Mocht deze reden onterecht zijn, dan kan de afzender contact met ons opnemen om na te gaan of een vergoeding voor de verzendkosten mogelijk is.

Op het pakket stond geen retouradres en daarom is het pakket bij de afdeling onbestelbare stukken in Nederland gebracht. Dit is een soort gevonden voorwerpen afdeling waar pakketten worden afgeleverd die niet bezorgd kunnen worden. Gezien de afzender verantwoordelijk is voor de zending, dient hij contact met ons op te nemen voor een onderzoek. Bij het onderzoek kunnen we nagaan of het pakket vindbaar is en indien mogelijk het pakket terugsturen naar de afzender. Het is niet mogelijk om u hier als geadresseerde mee te helpen.

Ik wil u daarom vragen om contact op te nemen met de afzender. De afzender zal u op de hoogte houden van het onderzoek. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij de Belgische Klantenservice: http://www.postnl.be/contact

Alle klachten die gemeld zijn door Milana12345566086