Klacht: Pakket niet bezorgd

op 17 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag 12-08 zou mijn pakket bezorgd worden. Ik kreeg om 12:38 een melding dat de bezorger ons gemist had en op een andere dag terug zou komen met het pakket. Echter was er niet aangebeld en lag er ook geen briefje in de brievenbus met de niet thuis code. Met andere woorden: de pakketbezorger heeft zich niet de moeite genomen om langs te komen. Direct contact opgenomen met de klantenservice. Deze vonden het allemaal erg vervelend en zouden zorgen dat mijn pakket dezelfde dag; na 14:00 alsnog geleverd zou worden, als dit niet zou lukken zou er nog contact met ons worden opgenomen. Ook dit is helaas niet gebeurt. Ik vind dat zeer schandalig. Ik ben de hele dag thuis gebleven, wachten op een pakket dat niet afgeleverd wordt!!!!!

Ik ben tevreden als mijn pakket zo snel mogelijk bezorgd wordt en dit niet nog een keer voorkomt.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 17 augustus 2017 om 11:22 geantwoord

Geachte mevrouw Janssen,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger niet bij u heeft aangebeld maar gewoon is doorgereden. U heeft contact opgenomen met de klantenservice die u heeft verteld dat de bezorger nogmaals langs zou komen, maar dit is niet gebeurd.

Dit is zeker niet fijn en zeker niet de bedoeling. Ik wil u daarom mijn oprechte excuses aanbieden voor dit ongemak. Ik heb voor u gekeken en zie dat er klacht is doorgezet en dat de bezorger hierop is aangesproken. Ik zie dat u de zending ondertussen ontvangen heeft.

Alle klachten die gemeld zijn door Jolyyyn