Klacht: pakket niet bezorgd

op 01 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

26-07 om 23.00 uur ontving ik een mail dat er de volgende dag een pakket bezorgd zou worden. Ik kon dit niet meer inpassen. De volgende dag kon ik ook niet zelf een tijdstip kiezen en lag er geen bericht in mijn brievenbus.Wel kreeg ik bericht dat het nu 28-07 bezorgd zou worden. Ik ben speciaal met de trein van het huis van mijn ouders in Amsterdam naar Delft gegaan om het pakket in ontvangst te nemen. Er is niemand geweest. Ik was er op het aangegeven tijdstip en ben zelfs voor de deur gaan staan wachten. Er werd gewerkt voor de deur en ook de werklui hebben niemand gezien. De chauffeur was telefonisch niet bereikbaar volgens de klantenservice. Die vertelde mij dat ze niets konden doen.
Wederom geen briefje in de bus.Nu krijg ik weer bericht dat het pakket de volgende dag wordt bezorgd. Dan ben ik met vakantie
Het heeft me een retour Delft gekost en een dag waarop ik ook nog moet pakken.Er is gewoon aantoonbaar niemand geweest om mijn pakket te bezorgen

Gewenste Oplossing:

Als deze klacht goed wordt uitgezocht. Het pakket is al een keer retour gestuurd omdat het niet bezorgd is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 01 augustus 2017 om 16:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Mobron,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt te horen dat de bezorging van uw pakket met zoveel problemen gepaard gaat. Ik kan goed begrijpen dat dit u geen fijn gevoel geeft.

Wilt u mij de 3S-code van het pakket in kwestie sturen? Dan zal ik, indien nodig, een klacht voor u indienen zodat voorgenoemde problemen met de bezorger besproken kunnen werken.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Heeft op 02 augustus 2017 om 20:39 geantwoord

Dat heb ik meteen al gedaan. Niets meer op gehoord

Alle klachten die gemeld zijn door pakket niet bezorgd