Klacht: Pakket niet bezorgd!!!

op 19 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Donderdag 13-07-2017 tussen 14:00-18:00 zou mijn pakket van douglas bezorgd worden door DHL. Ik was niet thuis en er is bij de buren aangebeld of zij het pakketje wilde aannemen. Mijn buurvrouw was met een ziek kindje boven en het kwam op dat moment niet uit. Nu vind ik wel een briefje in de brievenbus dat mijn buurvrouw het wel aangenomen zou hebben maar ze heeft het echt niet (neemt vaker iets voor me aan) ik ben de hele straat rond geweest en niemand heeft mijn pakketje! Ik had voor ongeveer €80,- besteld en wil mijn pakket hebben!

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakket heb ontvangen en de bezorger erop aan is gesproken dat hij een briefje met verkeerde info heeft gegeven!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 juli 2017 om 14:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Dat is uitermate vervelend om te horen, en buitengewoon vreemd!
Volgens onze gegevens is je pakket bezorgd. Indien je het pakket niet ontvangen hebt, adviseren wij je contact op te nemen met de afzender. Deze heeft de mogelijkheid om bij ons navraag te doen. Wij zullen vervolgens onderzoeken of de melding van de bezorger correct is. Sorry voor het ongemak\\

Met vriendelijke groet,

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door Lvhoof