Klacht: pakket niet bezorgd

op 18 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een pakket bij Dress-for-less besteld en volgens het tracking systeem staat het al een week leeg op het laatste gedeelte van het systeem nl. afgeleverd. De rest staat allemaal aangevinkt.
Dus is het pakket bij jullie. Vanaf di 4 juli staat er ” bezorger is onderweg ”
Tracking nr 3SYKSB0444798 naar 5914RV nr 13

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket geleverd wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 juli 2017 om 14:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Verberne,

Dank u voor uw bericht en mijn verontschuldigingen voor de late reactie. Uit uw bericht begrijp ik dat u al geruime tijd een pakket verwacht, maar dat deze tot op heden nog niet is geleverd. Ik kan mij voorstellen dat u hierover meer duidelijkheid wil.

Echter moet ik u vragen om hierover contact op te nemen met de afzender. Dit is niet omdat ik u niet wil helpen, maar omdat de afzender als opdrachtgever voor verzending een onderzoek bij ons kan opstarten. Zij zullen u op hun beurt weer op de hoogte stellen.

Ik ga er vanuit dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd over de verdere stappen. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door pingetje