Klacht: Pakket niet bezorgd

op 08 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is deze week 2x gebeurd dat mijn pakket niet is bezorgd en er ook geen kaartje in de bus ligt. Afgelopen dinsdag en donderdag lag er een kaartje in de bus dat de bezorger de volgende dag tussen een bepaalde tijd zou komen, ik ben expres thuisgebleven maar helaas voor niets.

Gewenste Oplossing:

Het zou fijn zijn dat het pakketje gewoon bezorgd wordt op de aangegeven dag en tijd

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 juli 2017 om 12:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Spijtig om te vernemen dat de levering van uw pakket niet is gelukt. Ik kan inderdaad zien dat er 4 pogingen gedaan zouden zijn waarbij we 2x tussen 14:00 en 18:00 zijn langsgekomen en 2x tussen 18:00 en 21:00. Helaas hebben we uw pakket retour afzender moeten sturen. Om uw pakket alsnog te ontvangen adviseer ik u met de verzender contact op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Heeft op 08 juli 2017 om 12:56 geantwoord

Ik was gewoon thuis tijdens de zogenaamde bezorgpoging. De bezorger is echt niet geweest. Het is natuurlijk makkelijk om mij contact op te laten nemen met de verzender. Ik verwacht dat DHL de eventuele kosten van het onnodig retour sturen en het opnieuw versturen betaald.

Alle klachten die gemeld zijn door LiKla