Klacht: Pakket niet bezorgd.

op 08 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket zou vandaag 7-7-2017 tussen 14:00 en 18:00 bezorgd worden. ik heb de hele middag gewacht op deze pakket maar geen bezorger gezien, en op de site staat aangegeven dat deze om 15:38 geleverd zou zijn. Heb ik hier te maken met diefstal?

Gewenste Oplossing:

Wil weten waar mijn pakket is, en dat het z.s.m in mijn bezit komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 juli 2017 om 12:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Volgens onze gegevens ging het om een brievenbuspakket. De chauffeur hoefde dus niet bij u aan te bellen maar kan deze in de brievenbus gedaan hebben. Mocht u daar niets kunnen vinden kan het zijn dat hij zich qua brievenbus vergist heeft en zullen we een onderzoek moeten laten opstarten via de verzender.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Gedupeerde.