Klacht: pakket niet bezorgd

op 14 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakket met trackingnr CC059455245 NL is volgens de tracking bezorgd , maar ik heb het pakket niet ontvangen.

Bij navraag op postkantoor zegt men dat de douane het pakket vasthoudt
Na een vijftal telefoontjes wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd.

Na de telfoontjes is de status van het packet – bezorgd!.

Als het packet alsnog wordt bezorgd. Zo niet svp mijn geld terug!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Vogelwacht

4 maanden geleden - Ik heb een vrachtbrie gekregen waarin staat dat ik het persoonlijk op moet halen in Nong Khai = 400 km vanhier. Ben naar het postkantoor gegaan en daar krijg ik steeds te horen " Wij kunnen er niets aandoen . Ik heb een briefje afgegeven met: " Ik accepter het packet niet als ik daar 400 kilometer voor moet afleggen mvg. J.G. Meijer

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 14 juli 2017 om 16:08 geantwoord

Geachte heer Meijer,

Dank u wel voor uw bericht en mijn excuses voor de late reactie van onze kant. In uw bericht geeft u aan dat u in Thailand een pakket verwacht en dat deze als afgeleverd staat gemarkeerd, dit terwijl u hem niet heeft ontvangen.

Het spijt mij echter om aan te geven dat wij hierin niets voor u kunnen betekenen. Dit omdat uw pakket zonder aanvullende dienst, zoals verzekering, is verstuurd. Een handtekening voor ontvangst is dan niet nodig. Hierdoor is het niet te achterhalen aan wie uw pakket is overhandigd. Hopelijk lukt het om met de geadresseerde een passende oplossing te treffen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vogelwacht