Klacht: Pakket niet bezorgd

op 15 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er zou een pakket tussen 16.00 en18.00 bezorgd worden. Extra thuis gebleven en de bel en de voordeur in de gaten gehouden. Geen Post NL gezien. Krijg ik de melding dat ze om 16.38 tevergeefs een pakketje hebben aangeboden. Niet dus, er ligt ook geen briefje in de brievenbus dat men aan de deur is geweest.

Gewenste Oplossing:

uitleg hoe dit kan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Jansink, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat u een melding kreeg de bezorger te hebben gemist, terwijl u thuis was en er niet is aangebeld en geen briefje is achtergelaten. Ik kan me voorstellen dat u hier erg teleurgesteld over bent, mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag maak ik een melding voor u om de verantwoordelijke bezorger aan te spreken. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag nog onderstaande informatie van u: - Wat is de track&trace code van het betreffende pakket? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Jansink, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht gw.jansink

4 maanden geleden - Hallo, ik heb een bericht gestuurd met de barcode 35 cfbu 0063 76276. Dit bericht kreeg ik echter als onbestelbaar retour. Met vriendelijke groet, G.W. Jansink

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 juli 2017 om 08:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Jansink,

Bedankt voor het verstrekken van de aanvullende gegevens. Ik heb uw klacht gemeld bij de leidinggevende van de betreffende bezorger. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn verantwoordelijkheid in nemen. Nogmaals mijn excuses voor de gemaakte fout.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice via http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door gw.jansink