Klacht: Pakket niet bezorgd

op 30 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag,
Op dinsdag werd mijn pakketje geleverd maar was ik niet op tijd thuis. Op de website kon ik zien wanneer het eerst volgend aflevermoment was. Daar ben ik speciaal voor thuis gebleven maar desondanks is het pakketje niet op genoemde tijd bezorgd. Ik heb opnieuw ingelogd en aangegeven dat ze het pakketje ook bij de buren konden afleveren als dat nodig was. Dit om nog meer mogelijkheden te geven et pakketje te bezorgen. Ik heb niets meer vernomen en op een eerdere mail heb ik geen antwoord gekregen. Ik kan jullie slecht bereiken maar ik zou mijn pakketje graag zsm willen ontvangen. Het bestel/order nummer is: 3RK6747QX.

Ik hoor het graag!
Hartelijke groet,
Wendy Hendriks

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag zsm willen weten wanneer jullie verwachten dat mijn pakketje wordt bezorgd.

Bij voorbaat dank!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 30 juni 2017 om 14:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Ik zie dat uw pakket helaas door beschadiging retour afzender is gegaan. Ik wil u derhalve adviseren om met hen contact op te nemen. Ik ga ervanuit dat ze een nieuwe zending zullen toesturen echter heb ik geen zicht op hun werkwijze hierin. Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Wendy Hendriks