Klacht: pakket niet bezorgd

op 11 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag zou mijn pakket bezorgd worden.Ik was de hele dag thuis, er is niet aangebeld, via app doorgekregen dat pakket niet bezorgd kon worden. Dit is de zoveelste keer dat dit gebeurd.

Ik heb geprobeerd deze klacht bij postNL te melden. Echter formulier is niet beschikbaar, heb 10 minuten gewacht op een chat gesprek dat niet startte. Bellen doe ik liever niet omdat het niks oplevert en geld kost.

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden wanneer mijn pakket netjes wordt afgeleverd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Nijenkamp, Uit uw bericht begrijp ik dat u op 27-06-2017 thuis was om uw pakket te ontvangen. U geeft aan dat de bezorger niet heeft aangebeld. Ik kan mij voorstellen dat u hier teleurgesteld over bent en bied u dan ook mijn oprechte excuses aan. Ik zou dit graag willen bespreken met de betreffende chauffeur, om herhaling te voorkomen. Kunt u mij in een reactie op dit bericht laten weten of u ook een kennisgeving van onze chauffeur heeft ontvangen? Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Nijenkamp, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 26 juli 2017 om 15:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Nijenkamp,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door louise nijenkamp