Klacht: Pakket niet bezorgd

op 28 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op maandag 12-06-2017 zou post nl 2 pakketten leveren van bol.com
Ik heel de dag thuis geweest maar geen post nl
Ik kijk later op de site en er staat bezorgd maar niet bij mij
Ik heb gelijk bol.com ingeschakeld en die zouden contact opnemen voor een onderzoek
Vandaag stuurde zij mij een bericht dat de bezorger het wel aan mijn adres geleverd heeft en dat dit onderzoek leidend is
Ik vind het bizar voor woorden
Post nl is niet bij mij geweest en ik ben zelfs langs alle buren gegaan om te kijken of ze daar geleverd zijn maar helaas

Ik wil mijn pakketten hebben

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 28 juni 2017 om 17:16 geantwoord

Geachte mevrouw Van der Sluijs,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat u de twee pakketten van bol.com nog niet hebt ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat u dit erg vervelend vindt. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik kan u helaas niet vertellen waar uw zending is. Volgens onze gegevens zijn de pakketten bezorgd op uw adres. Als een huisgenoot of uw buren het pakket niet hebben aangenomen, wil ik u adviseren om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. De afzender kan indien nodig weer contact met ons opnemen.

Alle klachten die gemeld zijn door Missydwarf1978