Klacht: pakket niet bezorgd

op 24 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket met track en trace nummer 3STBVE7645217 is niet bezorgd.

Gewenste Oplossing:

Graag claim/kosten vergoeden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 24 juni 2017 om 15:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Cherif,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer kwalijk om te vernemen dat u dit pakket tot op heden niet heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor.

Volgens de status is dit pakket op adres afgeleverd. U zou eventueel nog navraag bij buren kunnen doen voor de zekerheid. Een onderzoek is echter niet mogelijk bij dit pakket omdat het zonder verzekering is verzonden en er niet getekend hoeft te worden voor ontvangst. Ik adviseer u om contact op te nemen met de afzender voor een oplossing. De afzender kan een klacht bij ons indienen. Maar dit pakket is niet verzekerd bij vermissing of schade. Hierdoor is het niet mogelijk om hiervoor een vergoeding te ontvangen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door maya82