Klacht: Pakket niet bezorgd

op 20 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vanmorgen tussen 9:00 en 13:00 zou mijn pakket van wehkamp bezorgd worden. Rond kwart voor 12 stopte er een blauwe auto vol pakjes voor mijn huis. Echter bleef de dame in kwestie alleen zoeken en reed daarna weg. Ik heb direct wehkamp gebeld en hen gevraagd hoe mijn pakketje bezorgd zou worden. Geen nood zei ze; mijn pakket was echt nog onderweg! En zou bezorgd worden door DHL.
Ik heb gewacht tot 13:00 en nog steeds helaas geen pakje. Ik belde opnieuw met wehkamp waar zij mij lieten weten dat mijn pakje nog onderweg was. Ik dacht, ik bel DHL of zij mij kunnen helpen. Het advies van uw medewerker was…blijf tot 16:00 thuis dan weet u zeker dat ze niet meer komen. Jammer! Ik heb van 9:00 -16:00 kunnen wachten op een pakje dat nooit kwam. Vanavond had ik de inhoud van mijn pakje nodig. Daarom bestelde ik bij wehkamp. Er word beloofd dat voor 23:00 besteld de volgende dag in huis is. Mijn pakket was om half 8 s morgens besteld. Dat had toch moeten kunnen lukken. Oh ja, en als het uw zzp-er was die onze pakjes rond brengt, wilt u haar dan vragen als ze nog eens haar pakje kwijt is, dit gewoon even te melden bij de klant. Dan zit die in elk geval niet de hele dag te wachten…voor niks.

als mijn pakje alsnog bezorgd was vandaag, later oke...maar gewoon niet is toch geen optie.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 20 mei 2017 om 16:38 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat ontzettend spijtig dat u de hele dag voor niets heeft zitten wachten op de levering van uw pakket. Dit is zeker niet de bedoeling hiervoor wil ik dan ook graag mijn excuses aanbieden.
Uw zending is helaas doorgepland naar levering op maandag.

Excuses voor het ongemak.

Miranda
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door DebZon