Klacht: Pakket niet bezorgd

op 09 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vlgs. bezorger PostNL pakket bezorgd om 12.52 2 mei.
Echter er is niks bezorgd.

Gewenste Oplossing:

Pakket alsnog bezorgen en de desbetreffende bezorger hierop aanspreken op.

3STDRD000156706

Afgifte

Sorteercentrum

Onderweg

Bezorgd

Zending bezorgd

Bezorgd op

Dinsdag 2 mei
12:52 uur

Bezorgadres

Ans Cruts

Polderstraat 54

5509 LC VELDHOVEN

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 09 mei 2017 om 16:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Cruts,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. Ik vind het erg spijtig te vernemen dat uw pakket niet is bezorgd, zoals is aangegeven in de track&trace informatie. Allereerst mijn excuses hiervoor. Ik kan me voorstellen dat u graag wilt weten wat er is gebeurd en het pakket alsnog wenst te ontvangen. Graag geef ik u een toelichting.

Door middel van de door u meegestuurde track&trace code zie ik dat de afzender van het pakket reeds contact met ons heeft opgenomen om een onderzoek te starten. Zodra er een update is zal hierover contact met de afzender worden opgenomen. Ik adviseer u in geval van verdere vragen contact op te nemen met de verzender. Ik hoop uiteraard dat deze vervelende situatie snel naar tevredenheid zal zijn opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door AMGC