Klacht: Pakket niet bezorgd

op 09 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vlgs. bezorger PostNL pakket bezorgd om 12.52 2 mei.
Echter er is niks bezorgd.

Pakket alsnog bezorgen en de desbetreffende bezorger hierop aanspreken op.

3STDRD000156706

Bezorgadres

Ans Cruts

Polderstraat 54

5509 LC VELDHOVEN

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 09 mei 2017 om 16:11 geantwoord

Geachte mevrouw Cruts,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. Ik vind het erg spijtig te vernemen dat uw pakket niet is bezorgd, zoals is aangegeven in de track&trace informatie. Allereerst mijn excuses hiervoor. Ik kan me voorstellen dat u graag wilt weten wat er is gebeurd en het pakket alsnog wenst te ontvangen. Graag geef ik u een toelichting.

Door middel van de door u meegestuurde track&trace code zie ik dat de afzender van het pakket reeds contact met ons heeft opgenomen om een onderzoek te starten. Zodra er een update is zal hierover contact met de afzender worden opgenomen. Ik adviseer u in geval van verdere vragen contact op te nemen met de verzender. Ik hoop uiteraard dat deze vervelende situatie snel naar tevredenheid zal zijn opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door AMGC