Klacht: Pakket niet bezorgd!

op 14 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij omoda schoenen besteld datum is 8-09-2016 om12.33.
Ik ben de hele dag thuis om mijn pakket te ontvangen en wat doet de bezorger die gooit een briefje in mijn brievenbus dat ie is langsgeweest en niemand thuis was..
De bezorger flikt dit elke keer om een briefje te zette!!! Ben dit gedrag al helemaal zat!! Deze bezorger heeft blijkbaar geen zin om te werken heb het zelf gezien!!! Als jullie hieraan niks gaan doen dan schakel ik een advocaat en maak hier werk van !!! Ik neem dit serieus vindt het belachelijk dat post nl zulke mensen laat werken!!!!!!! En nu denk je nou echt dat deze bezorger mijn pakket gaat brengen, nee ik zal het zelf moeten ophalen mensen dit kan toch niet waar betaal ik voor deze bezorger dient per direct ontslag te krijgen!!!!!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de bezorger er een andere bezorger komt !!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 14 september 2016 om 14:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Juman,

Uit uw bericht begrijp ik dat onze bezorger niet heeft aangebeld, of u geen redelijke tijd gaf om de deur te openen. Ik vind dit heel vervelend en bied u mijn excuses aan voor wat er is gebeurd.

Volgens mijn systeem heeft u deze melding doorgegeven bij mijn collega, en is de bezorger hierop aangesproken. Ik ga er dus ook vanuit dat uw klacht is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Rahida