Klacht: Pakket niet bezorgd!

op 14 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb bij omoda schoenen besteld datum is 8-09-2016 om12.33.
Ik ben de hele dag thuis om mijn pakket te ontvangen en wat doet de bezorger die gooit een briefje in mijn brievenbus dat ie is langsgeweest en niemand thuis was..
De bezorger flikt dit elke keer om een briefje te zette!!! Ben dit gedrag al helemaal zat!! Deze bezorger heeft blijkbaar geen zin om te werken heb het zelf gezien!!! Als jullie hieraan niks gaan doen dan schakel ik een advocaat en maak hier werk van !!! Ik neem dit serieus vindt het belachelijk dat post nl zulke mensen laat werken!!!!!!! En nu denk je nou echt dat deze bezorger mijn pakket gaat brengen, nee ik zal het zelf moeten ophalen mensen dit kan toch niet waar betaal ik voor deze bezorger dient per direct ontslag te krijgen!!!!!

Ik ben tevreden als de bezorger er een andere bezorger komt !!!!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 14 september 2016 om 14:02 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Juman,

Uit uw bericht begrijp ik dat onze bezorger niet heeft aangebeld, of u geen redelijke tijd gaf om de deur te openen. Ik vind dit heel vervelend en bied u mijn excuses aan voor wat er is gebeurd.

Volgens mijn systeem heeft u deze melding doorgegeven bij mijn collega, en is de bezorger hierop aangesproken. Ik ga er dus ook vanuit dat uw klacht is opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Rahida