Klacht: Pakket niet bezorgd

op 05 augustus 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag 3-8-2016 , ik had van de week een pakket besteld en kreeg een mail dat ik de pakket op 30 juli tussen 9:00 en 13:00 zou ontvangen terwijl ik helemaal niks heb ontvangen en op de track and trace staat dat het al is bezorgd .

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakket in mijn handen krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 05 augustus 2016 om 17:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Oguzhan piri1,

Ten eerste mijn oprechte excuses voor het ongemak dat u ervaart omtrent uw zending.

Erg vervelend om te vernemen dat uw zending op afgeleverd staat, maar u de
zending niet in ontvangst heeft genomen.

Vanuit het systeem zie ik dat de zending op uw adres is afgeleverd en hiervoor
is getekend. U geeft al aan dat u de zending niet heeft.

Ik wil u daarom ook adviseren om dit te melden bij uw verzender. Uw verzender kan bij ons een onderzoek opstarten en daarmee navraag laten doen bij de bezorger. Helaas kan dit onderzoek alleen via de verzender lopen. Dit komt doordat u de klant van uw verzender bent en uw verzender is de klant van DHL.

Nogmaals mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Carola
DHL klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Oguzhan piri1