Klacht: Pakket niet bezorgd

op 05 augustus 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 05 augustus 2016 om 16:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste FamvW,

Ten eerste mijn oprechte excuses dat het niet goed is gegaan met het leveren van uw zending.
Helaas is uw zending nog steeds niet goed uitgesorteerd. Uw zending blijft helaas op het depot liggen.

Ik wil u daarom adviseren om contact op te nemen met uw verzender. Uw verzender kan bij ons een onderzoek inschakelen om na te gaan wat er met uw zending aan de hand is. Uw verzender kan ervoor zorgen dat uw zending alsnog gelever gaat worden.

Nogmaals mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Carola
DHL klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door FamvW