Klacht: Pakket niet bezorgd

op 18 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Via de app kreeg ik de mededeling dat mijn pakket om 13.42 u bezorgd zou zijn, dit is niet gebeurd!! Waar is mijn pakket! ik heb er veel voor betaald en ging er van uit dat het vandaag bezorgd zou worden Track en trace nr:
3SZXDR000055318

Als het NU alsnog bezorgd wordt!! Met veel excuses door de bezorger!!

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 18 juli 2016 om 14:30 geantwoord

Geachte mevrouw de Vries,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket bezorgd zou moeten zijn volgens de track&trace status. Echter is dit niet zo. Mijn excuses voor het ongemak. Het kan voorkomen dat de pakketbezorger per ongeluk een verkeerde scan maakt. Ik raad u aan navraag te doen bij de buren. Mocht het niet bij de buren geleverd zijn, dan adviseer ik u om 5 werkdagen af te wachten. Ervaring leert namelijk dat het pakket dan alsnog bezorgd wordt. Mocht dit niet zo zijn, dan kunt u contact opnemen met de afzender voor een passende oplossing. Er is helaas geen onderzoek mogelijk naar deze zending omdat deze onverzekerd is verstuurd.

Alle klachten die gemeld zijn door Lisinka