Klacht: Pakket niet bezorgd

op 16 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gister was ik helaas niet thuis toen de bezorger langs is gekomen. Er zat een briefje in de brievenbus dat mijn pakket de volgende dag, zaterdag 2 juli jl. afgeleverd zou worden, ik meteen op de website gekeken en dit zou tussen 9 en 13uur gebeuren. Ik ben de gehele dag thuis gebleven, inmiddels is het 18:30 uur en nog steeds is er niemand geweest.

Als ik weet wanneet mijn pakket wel komt en dat het dan ook echt bezorgd word zodat ik niey voor niks mijn hele dag opoffer.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 19 juli 2016 om 11:50 geantwoord

Goedemiddag,

Wat ontzettend vervelend dat er op zaterdag geen bezorger is langsgeweest. De bezorger heeft door een overmachtsituatie het niet voor elkaar gekregen om op tijd langs te komen. Helaas is er bij deze dienst geen mogelijkheid om de ontvanger van het pakket hierover te informeren. Het spijt mij dat wij dat niet hebben kunnen doen voor u waarvoor mijn excuses.
De bezorger van maandag (4 juli) heeft het gelukkig wel op tijd gered om het pakket bij u af te leveren. Indien u het pakket toch niet ontvangen heeft, adviseer ik u contact op te nemen met de afzender. Deze heeft de mogelijkheid om bij ons navraag te doen waar de zending wel geleverd is.Met vriendelijke groet,

Raffaele
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Ikweetniks