Klacht: Pakket niet bezorgd

op 26 mei 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een ‘Wij hebben je gemist’ kaartje in de bus gehad, omdat wij een week niet thuis waren. Er stond op vermeld dat er op een andere dag bezorgd zou worden tussen 14.00 en 18.00 uur. De bezorger is echter nooit meer langs geweest en we hebben ook geen kaartjes in de bus meer gehad. Ik weet niet wie de afzender is en kan daar ook geen verhaal halen.

Gewenste Oplossing:

Er is door DHL een poging gedaan om het pakketje bij mij thuis af te leveren en vervolgens is het spoorloos???? Ik heb een bezorgcode. Ik neem aan dat er iets geregistreerd moet staan. Ik zou uiteraard graag het pakket alsnog willen ontvangen en willen weten wie de afzender is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 09:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door jvdhe