Klacht: Pakket niet bezorgd

op 29 april 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

DHL zou vandaag een pakket bezorgen en daarom ben ik de hele dag thuis gebleven. Om 17:30 was het pakket nog niet bezorgd. Op track & trace stond echter dat het pakket al bezorgd was, maar dan bij de buren. Navraag bij de buren leverde echter omdat het daar niet bezorgd was. Dus waar het pakket nu is? Bij DHL kan ik geen klacht indienen, daar zeggen ze dat ik maar contact moet opnemen met de (Duitse) verzender. Er bestaat niet eens de mogelijkheid om bij DHL een klacht in te dienen. Was een bedrijf!

Dat ze simpelweg hun bezorger vragen wat hij in hemelsnaam met het pakket heeft gedaan en het alsnog z.s.m bij mij bezorgd wordt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 29 april 2016 om 14:30 geantwoord

Goedendag,

Volgens onze gegevens is het pakket bezorgd. Indien u het pakket niet ontvangen heeft, adviseren wij u contact op te nemen met de afzender. Deze heeft de mogelijkheid om bij ons navraag te doen. Dit heeft ermee te maken dat de verzender het claim en het onderzoeksrecht heeft. Wij zullen vervolgens onderzoeken of de melding van de bezorger correct is. Onze excuses voor het ongemak!

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door J.G. Merkus