Klacht: Pakket niet bezorg

op 22 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 20-12 xou er tussen 18.00- 21.00 uur een pakketje van lucardi bij mij bezorgd worden. Maar niemand geweest. Kijk ik bij track en trace staat er dat ik niet thuis was. Ik was thuis en mijn bel werkt goed,er lag ook geen kaartje in de bus dat ze geweest waren. Ik heb op 21-12 gebeld met DHL ik was erg boos omdat ik vrije uren heb moeten opnemen om het pakket in onvangst kunnen nemen. Heb geen baan van 9 tot 5. Maar het feit dat er stond dat ik niet thuis was vind ik niet kunnen.
Op 21-12 zou het pakketje weer aan geboden worden tussen 18.00 -21.00 uur. Het is nu 10.12 en weer heb ik zitten wachten voor niets. Niemand geweest en ook geen kaartje in de bus.ik ben nu nog bozer dan gisteren. Weet niet waar mijn pakketje is. Mag hopen dat het voor de kerst word bezorgd. Heb zelf nog een hoop dingen te doen en kan niet elke avond gaan zitten wachten. Vind dit een slechte service van DHL. Zal deze klacht ook bij lucardi neer leggen.

Wil dat het pakketje op vrijdag avond word bezorgd

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 22 december 2017 om 14:07 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat ontzettend vervelend dat u tot twee maal toe hebt zitten wachten en dat u de bezorger heeft gemist. Dit is zeker niet de bedoeling. Durf niet aan te geven wat er is mis gegaan. Excuses voor het ongemak en dat u hierdoor langer op uw zending moet wachten.

Met vriendelijk groet,

Miranda
DHL Parcel

Heeft op 22 december 2017 om 20:23 geantwoord

Welke oplossing?

Reactie van de melder van de klacht M lelieveld

3 weken geleden - De bezorger is nooit aan de deur geweest.dus hoezo bezorger gemist? Zeker een standaard bericht waar ik niks aan heb. Kreeg vandaag een bericht pakje 1 a 2 dagen vertraagd maar ik zit al op 3 dagen. Het is een kerst kado maar aangezien DHL niet op tijd het pakje kan afleveren moet ik morgen extra geld gaan uitgeven wat ik eigenlijk niet heb. Maar kan ook niet aankomen met lege handen. Hoe gaan jullie dit oplossen? Verwacht van jullie een vergoeding en ik zal de firma lucardi hiervan op de hoogte brengen ik verwacht ook een goed antwoord van DHL en dan bedoel ik niet een standaard antwoord. Ik ben nu echt heel erg boos

Alle klachten die gemeld zijn door M lelieveld