Klacht: Pakket niet bezorg

op 10 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er staat sinds 26 september oline dat mij pakket onderweg is, post nl kan mij niet aangeven waar het ligt er word aangegeven dat zo een proces 10 werkdageb kan duren. Als ik bel word er alleen gezegd heb geduld ik kan niet met de back office zelf spreken krijg geen duidelijkheid heel verschrikkelijk!!

Wanneer ik weet waar me pakket is en wannner ik het krijg/kan ophalen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 10 oktober 2017 om 16:03 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Jawaid-Ahmad,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat u graag duidelijkheid wilt over uw zending, mijn excuses dat u deze nog niet heeft ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens heb ik gezien dat er inderdaad reeds een onderzoek is opgestart om uit te zoeken wat er aan de hand is. Uiterlijk 13 oktober zal de onderzoeksafdeling contact met u opnemen om u een update te geven over de stand van zaken. Ik adviseer u dit bericht af te wachten. Ik hoop uiteraard dat deze vervelende situatie snel naar tevredenheid zal worden opgelost en dat u uw zending alsnog snel in ontvangst kunt nemen. Nogmaals mijn excuses voor alle overlast.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door Tehseen