Klacht: Pakket niet afleveren en vermelden dat IK niet thuis was!

op 18 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Via track en tracé pakket gevolgd, zou vandaag tussen 14.00 en 16.00 uur bezorgd worden. Om 17.39 uur excuses voor de vertraging. Wachten om 18.16 uur nog steeds en zie op track en tracé dat ik niet thuis was om 18.00 uur! Heb de hele middag zitten wachten. Heb foto’s bewaard van de meldingen als bewijs.

En het pakket vanavond nog wordt afgeleverd!

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 18 juli 2017 om 10:14 geantwoord

Geachte mevrouw Versteeg,

Uit uw bericht begrijp ik dat onze bezorger niet bij u heeft aangebeld om uw pakket aan u aan te bieden. Ik kan mij heel goed voorstellen dat u hier niet blij mee bent, helemaal omdat u aangeeft dat u er speciaal op heeft gewacht. Ik bied u mijn oprechte excuses aan voor het ontstane ongemak.

Uiteraard dient de bezorger bij elke aanbiedpoging aan te bieden. Omdat dit niet bij u is gebeurd zet ik uw klacht door. De leidinggevende zal de betreffende bezorger aanspreken op de gemaakte fout en maatregelen treffen waar nodig. U ontvangt hier geen reactie op, dit wordt intern afgehandeld.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice via http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door connyversteeg