Klacht: Pakket niet afgeleverd terwijl we speciaal thuis waren gebleven

op 15 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bezorgcode 4HK6057RU; Zendingsnr: 3SNK3108262501;
Postcode ontvanger 2922ET huisnr: 251.
Extra betaald om pakket van Nespresso savonds tussen 18.00 en 21.00 uur te ontvangen. Speciaal voor thuis gebleven. Pakket niet afgeleverd kaartje Niet thuis aangetroffenin de brievenbus. Onze huisbel in ons 55 complex nog gecheckt. Werkte prima! Gewoon flauwekul dus dat er niemand thuis was! Kennelijk kunnen we nu weer een halve dag thuis zitten om op de zending te wachten! Onprofessionele kwaliteit en slechte service! Klacht tevens bij afzender neergelegd. Geen nieuwe bestellingen meer daar als DHL transporteur is.

Gewenste Oplossing:

Als de zending netjes zo snel mogelijk wordt afgeleverd in een korte periode. Er was al extra betaald voor de eerste levering!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 september 2018 om 12:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heermevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Op deze manier kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Wat ontzettend vreemd dat u tijdens het eerste geplande bezorgmoment geen bezorger aan de deur heeft gehad, terwijl u wel een 'niet-thuis´-kaartje in de brievenbus vond. Wat er exact is mis gegaan kan ik helaas niet verklaren.

Volgens mijn gegevens heeft u uw pakket inmiddels ontvangen. In elk geval mijn excuses voor het ontstane ongemak.

Voor verdere vragen of opmerkingen, neemt u dan contact op met onze Klantenservice.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Vivian
DHL Parcel (Netherlands) B.V.
Webcare

Heeft op 15 september 2018 om 18:10 geantwoord

Dat het kaartje in de bus lag betekend natuurlijk dat er iemand aan de deur is geweest! Ons vermoeden is dat de betrokkene niet overweg kon met de keuzedraaischijf op het belpaneel in ons 55+ complex en waarschijnlijk gewoon een verkeerde naam/huisnummerkeuze heeft gemaakt en op de verkeerde bel heeft gedrukt! Wij waren in ieder geval thuis en hebben dus niets gehoord. De bel is gecheckt en die werkte goed!

Alle klachten die gemeld zijn door OLDNGREY