Klacht: Pakket niet afgeleverd niet aangebeld wel melden gemist

op 11 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo

Ik zou vandaag een pakket ontvangen heb hiervoor de hele tijd zitten wachten bij de intercom en heb hier een verjaardag voor laten schieten en vervolgens krijg ik melding in de post nl app dat hun mij gemist hebben en dat ze maandag weer komen dat terwijl hun hier niet eens aangebeld hebben en mogelijk niet eens in de straat geweest zijn en ook zou gister mijn abonnement in gegaan zijn bij ziggo dus krijg hiervan onterechte kosten omdat post nl niet netjes mijn pakket geleverd heeft ofwel niet aangebeld hebben

Als hun hiervoor een schade vergoeding geven

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 11 september 2018 om 14:14 geantwoord

Geachte heer ’t Hoen,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw pakket niet goed is verlopen. U geeft aan dat de bezorger niet bij u langs is geweest terwijl de app aangaf dat hij u gemist heeft. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u verstrekte gegevens zie ik dat u reeds via een ander kanaal contact met onze klantenservice heeft opgenomen. De manager van de verantwoordelijke bezorger is op de hoogte gebracht. Hij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u geen terugkoppeling op dit gesprek. Aansprakelijkheid voor gevolgschade is uitgesloten volgens de Algemene Voorwaarden, ik kan er helaas niet voor zorgen dat u in aanmerking komt voor enige vorm van vergoeding. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Loco-R