Klacht: Pakket niet afgeleverd maar wel ondertekend

op 05 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Volgens de app zou het pakketje afgeleverd zijn en ondertekend met mij naam, echter is deze helemaal niet afgeleverd.
En dit is mijn handtekening niet!
Dit pakketje zou op mijn werk afgeleverd moeten worden, wij zijn een distributeur met een professioneel logistiek afdeling die goed weten wat ze binnen krijgen, tevens tekenen mijn collega’s af met hun eigen naam!

En vreemd dat PostNL die ochtend (rond 11:00) alle pakketjes hadden afgeleverd en mijn pakket was om 12:35 afgetekend.

en dan krijg ik het volgende antwoord van PostNL:

Geachte heer ten Hagen,

U heeft navraag gedaan naar uw zending uit het buitenland met barcode 3SRGAT3995777,
Er is bericht binnen gekomen van de chauffeur en hij geeft aan de zending met meerdere pakketten op het opgeven adres te hebben afgeleverd,

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en sluit hierbij het onderzoek,

Met vriendelijke groet,

Eddy Douma,
PostNL Serviceteam Consumenten.
ref:_00D30VG9Y._500D01Sawar:ref

Gewenste Oplossing:

wanneer mijn pakketje ontvangen word of de inhoud word vergoed.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 05 juli 2017 om 10:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer ten Hagen,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat u dit pakket niet heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor.

Ik heb het onderzoek bekeken en vernomen dat u op 22 juni nog contact heeft gehad met de onderzoeker van deze case. Ik begrijp dat het niet prettig is, maar ik kan niets aan de uitslag van dit onderzoek veranderen. Ik kan u enkel adviseren om contact op te nemen met de afzender die kan via zijn of haar eigen bezorgdienst een onderzoek instellen. Als geadresseerde komt u niet in aanmerking voor een vergoeding alleen de afzender kan hier aanspraak op maken afhankelijk van het soort verzending. Dit is internationaal zo afgesproken. Ik hoop dat u het samen met de afzender kunt oplossen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door thijs_th