Klacht: Pakket niet afgeleverd en nu op 2 locaties?

op 15 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren via app: bezorger heeft u gemist (geen briefje in bus). Afhaallocatie gekozen. Zou ik vandaag na 15:00 uur kunnen afhalen.

Vandaag via app: bezorger gemist, u kunt morgen pakket op locatie afhalen. Pakket lag idd niet op afgesproken locatie.

Kom net thuis: briefje. Bezorger gemist, pakket morgen afhalen op (andere) locatie.

A. Hoe kan het pakket vandaag niet op de afhaallocatie zijn?
B. Hoe kan pakket morgen op 2 locaties liggen?

Uiteraard de zoveelste keer dat pakketbezorging mis gaat.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakket heb.
Als ik in de toekomst in 1x mijn pakket vind op de afgesproken tijd en plaats.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 februari 2018 om 16:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Van Mourik,

Hartelijk bedankt voor uw melding. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat de bezorger op 13 februari geen kennisgeving bij u heeft achter gelaten endat het pakket niet, zoals u heeft verzocht, op 14 februari op het postkantoor is afgegeven. Mijn excuses hiervoor.

Ik zie dat het pakket inmiddels beschikbaar is bij de afhaallocatie aan de Rembrandtgalerij 103. Ik heb van allebei deze voorvallen een klacht opgemaakt. U zal hier verder geen bericht meer over ontvangen, maar dit zal worden besproken met de bezorger. En er zal ook worden gekeken wat er precies is misgegaan met het verzoek om het pakket op 14 februari op het postkantoor af te leveren om dit in de toekomst correct te laten verlopen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 15 februari 2018 om 19:52 geantwoord

Ik heb in het verleden vaker contact gehad met de klantenservice. Steeds hetzelfde antwoord: 'Wij spreken de bezorger erop aan en u hoort niets meer van ons.' En het blijft maar misgaan met de pakketbezorging.

Ik heb bovendien zelf de beide Jumbo's maar gebeld om er zeker van te zijn of en waar mijn pakket was aangekomen.
Onacceptabel... zeker omdat ik keer op keer wel gewoon betaal voor 'bezorgservice'. Wanneer pakt postnl de problemen eens structureel aan?
(I won't hold my breath...)

Alle klachten die gemeld zijn door wandavanmourik