Klacht: Pakket niet afgeleverd bij klant

op 19 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket is niet bij mij afgeleverd. Ik woon in studio complex met meerdere bewoners. DHL beweert pakket op adres hebben bezorgd, aan een zekere Bloemen. Bij navraag huisbaas is er geen Bloemen woonachtig. DHL heeft iemand laten tekenen voor ontvangst en beweert dat dit mijn handtekening is. Dit klopt ook niet. Heb ook onafhankelijke handtekening deskundige een vergelijking laten maken, hij ziet geen overeenkomsten. Een onderzoek kan ik laten verrichten maar Defshop waar ik artikelen besteld heb beschouwt zaak als afgehandeld. Geld kwijt en geen pakket, is erg teleurstellend. Gr Marvin Lapré

Pakket of geld terug

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

10 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig dat u niet waar uw zending geleverd is. Uiteraard kijk ik graag met u mee. Echter op basis van uw postcode en huisnummer kan ik geen zending terug vinden in mijn systeem. Zou u mij de traceercode willen sturen? Beginnen met 3S, JVGL of JJD? In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, Miranda DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht MarvinLapre

10 maanden geleden - Beste Miranda, DHL geeft aan pakket wel op adres te hebben bezorgd en ook dat ik deze in ontvangst heb genomen. Dit laatste is niet correct, bezorging op mijn adres kan ik niet verifiëren omdat ik woon in een studiocomplex waar meerdere woonachtig zijn. Iemand anders kan pakket in ontvangst hebben genomen zonder mijn medeweten. Trace nummer: CD210885029DE. MVG Marvin Lapré

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 december 2017 om 13:41 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor de aanvullende gegevens. In uw bericht noemt u uw huisnummer zonder toevoeging klopt dit? Wij hebben dit pakket namelijk moeten leveren op 11D. Indien dit niet uw adres is, is het pakket hier geleverd. Indien u hier wel woonachtig bent willen wij het graag verder onderzoeken. Om het voor u te kunnen onderzoeken dient de afzender een onderzoek te starten. Zij kunnen hiervoor contact opnemen met de Deutsche Post waarvandaan ze het ook verstuurd hebben.

Miranda
DHL Parcel Webcare

Heeft op 19 december 2017 om 20:43 geantwoord

Dit onderzoek is afgesloten. Pakket is volgens DHL geleverd maar niet aan mij aan wie weet ik niet maar DHL beweert aan mij. Defshop neemt deze aanname aan dus ik ben verder niet geholpen

Alle klachten die gemeld zijn door MarvinLapre