Klacht: Pakket niet afgeleverd

op 08 juli 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dit is nu al de zoveelste keer dat er staat in mijn tracktrace dat ze zijn langsgeweest en ik niet thuis was en dan word het bij een afhaalpunt afgeleverd. Er word geen briefje in mijn brievenbus gedaan en ik moet zelf contact opnemen met DHL om te achterhalen waar mijn pakket blijft?! Dat vind ik geen service dat vind ik gewoon belachelijk. Buiten het feit dat ik 5x heb gebelt 15 min aan de telefoon ben en NIEMAND aan de lijn krijg. Ik moest vandaag op mijn VRIJE dag om 8:00 opstaan om eindelijk iemd te spreken van het bedrijf. WAAR GAAT DIT OVER?
DHL heeft 1 baan en dat is POST AFLEVEREN! Als ze dat niet kunnen doen waar gaat dit hele bedrijf over?

de enige keer die ze werkelijk langs zijn geweest komen ze mijn pakket niet naar boven brengen.. ??????? Het spijt me zeer maar de prijzen voor verzending met DHL waar mijn pakketten vandaan komen zijn belachelijk en dan moet ik ook nog eens zelf naar beneden lopen om mijn pakket op te halen? NEE! Zo hoort het niet elk ander bedrijf brengt mijn pakket gewoon tot mijn voordeur.

Ik wil dat de service verbeterd word dat de bezorgers gewoon langskomen en het naar boven brengen! en een briefje in mijn brievenbus achterlaten als ik er niet ben! Want dat is hoe het hoort. En het liefst wil ik gewoon een vergoeding voor de verzending!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemiddag,Bedankt voor uw bericht. Ontzettend balen dat dit zo gelopen is, vooral dat u aangeeft dat dit al vaker is voorgekomen. Bezorgers moeten trouwens tot aan 4 hoog leveren en daarna als er een lift aanwezig is. Het meeste recente pakket heeft u zojuist opgehaald zie ik. Ik ben het met u eens dan de bezorger een briefje had moeten achterlaten. Mijn excuses hiervoor! U geeft aan dat dit al vaker is voorgekomen, alleen zie ik maar één zending op uw adres staan van de afgelopen tijd. U kunt uw pakket overigens ook zelf in de gaten houden met de track en trace. Dan kunt u de dag dat u de bezorger gemist heeft bijvoorbeeld een nieuwe afspraak maken of een andere wijziging doorgeven. Mocht u voor mij de track en trace codes hebben van de pakketten waarbij u eerder problemen heeft gehad, zoals het niet naar boven willen brengen hoor ik dat graag van u. Dan kan ik hier melding van maken.Met vriendelijke groet,Nikki Webcare DHL Parcel Nederland

DHL

Heeft op 08 juli 2019 om 09:18 geantwoord

Goedemorgen,

Helaas heb ik geen track en trace codes ontvangen. Ik ga de klacht hier nu afsluiten. Nogmaals mijn excuses dat er in dit geval geen kaartje is achtergelaten.

Mocht dit in de toekomst onverhoopt weer voorkomen, adviseer ik u hierover contact met ons op te nemen. Via bijgaande link vindt u onze contactpagina: https:www.dhlparcel.nlnlconsumentsupport

Wendy
Webcare DHL Parcel Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door GDSDF