Klacht: Pakket niet afgeleverd

op 31 augustus 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag vanaf 15.40 uur op pakket zitten wachten. Tijd is 2x gewijzigd: 18.40 – 21.15, vervolgens werd het tussen 15.40 – 18.40 uur. Al wie er kwam, geen postbode. Kreeg net berichtje van Post.nl dat ze me om 2p.54 uur hadden gemist en morgen opnieuw poging doen. Bijzonder, want ik ben hier de hele avond geweest. Nu laat ik pakket morgen maar op een post.nlpunt laat afleveren, want geen zin om weer te wachten. Klacht op deze manier, omdat er nu niemand is om te spreken en er bli jkbaar geen mailadres of klachtenformulier bestaat. Ontzettend irritant als tijden steeds wisselen, er uiteindelijk niemand komt meer ook nog gezegd wordt dat ze je gemist hebben.

Gewoon doen wat aangegeven wordt.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Rozema, Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp hieruit dat de aflevertijden meerdere malen zijn aangepast bij de levering van uw pakket en ten slotte is er aangegeven dat u niet thuis zou zijn, terwijl u op het pakket zat te wachten. Dit is natuurlijk hartstikke vervelend en ik wil u hiervoor mijn excuses aanbieden. Ik zou dit graag door willen geven aan de leidinggevende van de medewerker. Hiervoor heb ik alleen wel de 3S-code nodig. Zou u deze als reactie op dit bericht willen sturen? Kunt u daarnaast aangeven of u wel een briefje in uw bus heeft gekregen en kunt u controleren of de bel goed werkt? Ik zie u reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht rozema.j@online.nl

3 maanden geleden - Geachte heermevrouw, Bedankt voor uw bericht. De code is: 3S TFHN 6624 79891 Geen briefje in de bus gekregen en de bel doet het prima. Met vriendelijke groet, Mw. J. Rozema

Heeft op 31 augustus 2018 om 17:23 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Rozema,

Dank u wel voor de track en trace code van de zending.

Ik heb een klacht voor u ingediend en deze naar het depot van de bezorger gestuurd. Hier zal de teamleider dit met hem bespreken. Dit zal intern worden opgepakt door de teamleider, daarom zult u hier verder geen bericht meer over ontvangen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door rozema.j@online.nl