Klacht: Pakket niet afgeleverd.

op 15 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo, tijdens het volgen van het pakket, liet het me zien dat er een poging was om het pakket af te leveren. Ik was thuis en wachtte op het pakket. Ik heb geen informatie over de poging om het pakket af te leveren (avizo).

Hoe kan ik mijn pakket nu afhalen?
Pakket LX003346567PL

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte mevrouw Wojciechowska, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat u graag meer informatie wilt over de bezorging van uw pakket. Graag informeer ik u hierover. Aan de hand van de door u meegestuurde code heb ik de status gecontroleerd. Dit pakket is in Nederland verder gegaan met de code 3SEBEL5483203. U kunt de zending met deze code traceren via onze app of via https://jouw.postnl.nl. Volgens mijn gegevens is het pakket op 31 januari aangeboden op uw adres en daarna is de zending op 1 februari afgeleverd bij de afhaallocatie. Daar is het pakket dezelfde dag nog afgehaald. Omdat bij uw persoonlijke gegevens niet uw huisnummer is vermeld, kan ik helaas de adresgegevens niet controleren. Wilt u mij alsnog uw huisnummer toesturen? Als ik het goed begrijp heeft u op 31 januari geen afhaalbericht in uw brievenbus ontvangen? Is het mogelijk dat wellicht een huisgenoot het pakket reeds heeft afgehaald van de afhaallocatie? Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte mevrouw Wojciechowska, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Małgorzata Wojciechowska

6 maanden geleden - Hallo, ik raad avizo niet. het immobilisatiesysteem heeft ook het pakket niet opgehaald. Mijn adres is General Winkelmanstraat 67, 5025 XE Tilburg. Is het mogelijk om pucks nog een keer naar het adres te sturen?

Heeft op 15 februari 2018 om 10:00 geantwoord

Geachte mevrouw Wojciechowska,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik heb dit voor u nagekeken en ik zie dat het huisnummer dat u noemt niet overeenkomt met het huisnummer dat zichtbaar is in track en trace. Het pakket is al afgehaald. Voor dit pakket hoeft niet getekend te worden voor ontvangst en is niet verzekerd. Ik adviseer u om contact op te nemen met de afzender voor meer informatie.

Alle klachten die gemeld zijn door Małgorzata Wojciechowska