Klacht: Pakket niet afgeleverd

op 18 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 27 november iets gekocht bij Bol.com. Dit zou 28 november geleverd worden door Post nl. De bezorger kwam aan de deur en gaf aan dat hij 5 pakketten zou moeten hebben, maar hij had er maar 4. De 5de kon hij niet vinden in de bus. Deze is ook niet meer gekomen. Als ik de track en trace code invoer, staat er dat hij op 28 november om 23:35 bezorgd zou zijn. Dit is niet gebeurd. Bol.com heeft een onderzoek laten instellen, maar hier komt niets uit. Pakje is nog steeds niet geleverd. Als je de klantenservice belt, word je niet serieus genomen. Ze geven aan dat ze het ook niet weten, maar het komt vast wel goed. Ik heb het idee dat ze zich niet verantwoordelijk voelen. Klantenservice legt de fout bij de bezorger neer en de bezorger zelf geeft aan dat Post nl een spelletje speelt. Allemaal leuk, maar ik heb mijn pakket nog steeds niet!

Ik ben pas tevreden als Post NL de klacht serieus neemt en ze laten zien dat ze hun best doen om het pakket te vinden. Daarnaast wil ik een verklaring horen hoe het kan dat het pakket om 23: 35 bezorgd zou zijn?!

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 28 december 2017 om 11:38 geantwoord

Geachte mevrouw Braafhart,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u een pakketje niet heeft ontvangen. Graag reageer op uw bericht.

Naar aanleiding van de door u verstrekte gegevens heb ik door het systeem gezocht en zie dat er inmiddels een melding van is gemaakt. Mijn collega's zijn mee aan de slag geweest, en u heeft hier ondertussen reactie op gekregen zie ik.

Alle klachten die gemeld zijn door mvrbraafjes