Klacht: Pakket niet afgeleverd

op 02 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Apple heeft in Nederland gekozen voor DHL expres als vervoerder voor hun producten. Bij de Apple store een iPhone 8 plus besteld.
Deze zou 26 september in de namiddag worden geleverd. Om 13.36 kreeg ik een sms van Apple veel plezier ermee. Veel plezier er mee met wat??? Ik had immers nog niets ontvangen. Maar even gekeken bij Track and Trace van DHL via het bestel overzicht dat Apple op zijn overzicht laat zien via de E mail. Daar stond keurig op afgeleverd aan Anja????? die mijn iPhone zou hebben ontvangen. Welke Anja, op de ring In burgh Haamstede is helemaal geen Anja woonachtig. Ook had de Chaufeur ­čś┤­čś┤­čś┤ van DHL geen briefje achtergelaten in mijn brievenbus waar hij het pakketje twv 1089 euro zou hebben afgeleverd, heeeel vreemd. Gebeld met DHL, die op onderzoek zou gaan.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 02 oktober 2017 om 08:25 geantwoord

este heer Nugteren,

Wat vervelend dat u uw bestelde telefoon niet hebt mogen ontvangen op de verwachte datum. Mijn excuses hiervoor. Mijn collega is op dit moment aan het uitzoeken wat er precies is gebeurd. We zijn alle mogelijke opties aan het langsgaan waar uw pakket is geleverd. En mijn collega komt er vandaag voor 12:00u bij u op terug met de laatste status van het onderzoek.

Met vriendelijke groeten,

Stef
DHL Express

Alle klachten die gemeld zijn door joopskunst