Klacht: Pakket niet afgeleverd

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn Wehkamp-pakket is gisteravond (30-08-2016) door de DHL-bezorger op ‘afgeleverd’ gezet, maar ik heb het pakket niet ontvangen.
DHL onderneemt geen actie vanwege de ‘procedures’.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als het pakket alsnog wordt afgeleverd (een deel van de artikelen is inmiddels niet meer verkrijgbaar, dus het gaat echt om dit bewuste pakket).

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 06 september 2016 om 16:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Erg vervelend om te vernemen dat je zoveel ongemak hebt ervaren met de levering van dit pakket. Ik zie dat we elkaar op Twitter al gesproken hebben en dat het gelukkig opgelost is en u uw pakket heeft ontvangen.

Mijn excuses voor al het ontstane ongemak.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door DHL chauffeur is er met mijn pakket vandoor