Klacht: Pakket niet afgeleverd

op 29 juni 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de 2de keer in 2 maanden tijd heb ik een pakket via DHL verzonden niet ontvangen. Allebei de keren op vrijdag en rond 3 uur.
Gisterenmiddag zou ik mijn Buds krijgen , welke ik kreeg als cadeau bij mijn nieuwe Samsung mobiel. Om half 4 kreeg ik de melding, dat ze om 6 minuten over 3 waren geleverd.
Vreemd als je met 3 mensen in de tuin bezig bent.
De vorige keer ging het om 2 pakken hondenvoeding. Deze zijn opnieuw verstuurd, maar de chauffeur werd geloofd, hij had ze afgeleverd. Dat vind ik zo erg, dat ik voor 15 euro ga zeggen, dat ik ze niet heb gekregen.
Nu voor de 2de keer wordt er gezegd dat hij ze heeft afgeleverd. Helaas voor hem hangt er een camera bij de voordeur. Dus we kunnen zien of er iemand iets heeft gebracht. DHL gebeld, maar daar heb je helemaal niets aan. Kunnen niets, willen niets, en mogen niets.

Gewenste Oplossing:

Dat ik mijn buds krijg, en dat er eindelijk eens wordt gekeken waar de pakketten blijven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

3 weken geleden - Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat ontzettend vervelend dat uw pakket niet in goede orde geleverd is. Zou u voor ons uw traceercode, postcode en huisnummer willen bevestigen? Dan kijken wij even voor u mee. Met vriendelijke groet, Kayley Webcare DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht Moniqueisabella

3 weken geleden - Track and Tracé code, 3SPKT005014251 POSTCODE 6538ZE, HUISNUMMER : 3439

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 29 juni 2021 om 14:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag mevrouw Verwoert,

Bedankt voor uw reactie.

De zending is volgens onze gegevens inderdaad op uw adres bezorgd. Ik begrijp uit uw bericht dat u deze echter niet heeft ontvangen.
Mijn excuses voor dit ongemak.

Heeft u voor alle zekerheid bij uw naaste buren gevraagd of zij de zending voor u hebben aangenomen? Mogelijk heeft de bezorger de zending aan één van uw buren afgegeven, maar is hij vergeten daar melding van te maken in ons systeem en een kaartje bij u achter te laten.

Is het pakket niet bij één van uw naaste buren bezorgd? En is het ook niet buiten uw medeweten door een eventuele mede-bewoner aangenomen? Dan adviseer ik u contact op te nemen met de verzender. Op verzoek van de verzender kunnen wij een onderzoek instellen om te achterhalen wat er met uw pakket is gebeurd.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Jamy
DHL Parcel Webcare

Heeft op 01 juli 2021 om 12:57 geantwoord

Er is geen oplossing. Ze zeggen het bij mij thuis te hebben afgegeven, dus niet , en daarna moet ik bij de buren gaan vragen. Ze vergeten dat we om die tijd in de tuin bezig waren. En we hebben een camera bij de voordeur hangen. Dus er is geen oplossing. Ja dat mijn pakje boven water komt.

Reactie van de melder van de klacht Moniqueisabella

3 weken geleden - Waar blijft mijn pakje.????

Alle klachten die gemeld zijn door Moniqueisabella