Klacht: Pakket niet afgeleverd

op 14 juni 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wederom bestelde pakket niet bezorgd, als informatie u was op dit tijdstip niet thuis. Waren de hele middag aanwezig,dit is inmiddels de vierde keer met deze melding .

Gewenste Oplossing:

Als de bezorger wel eens een pakket komt afleveren waar hij voor betaald wordt . En hij eindelijk ons adres kan vinden ipv het afhaal depot waar de halve straat zijn pakket kan ophalen .

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 maand geleden - Goedemiddag meneer van Meerten, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat de bezorging op uw adres niet goed verloopt. Excuses dat ten onrechte gemeld is dat u niet thuis was, ik kan me voorstellen dat u hier heel erg van baalt. Zeker aangezien u aangeeft dat dit vaker voorkomt. Ik heb uw klacht doorgezet naar onze city hub, de leidinggevende van de bezorger zal dit verder met hem oppakken en zorgt dat dit niet weer zal gebeuren. Nogmaals excuses voor het ongemak en een fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groet, Charlotte DHL parcel e-care

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 juni 2021 om 14:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

We zijn benieuwd wat u van onze klantenservice vindt. U kunt uw mening geven met behulp van de volgende link: https://dhl.mopinion.com/survey/public/take-survey/3781493e6a76bd1b3dee5bd73f5a7beaa3d486b6
Alvast bedankt voor de moeite!

Mocht u in de toekomst nog verdere vragen hebben en wilt u snel antwoord? Probeer dan ook de klantenservice op onze site via de volgende link: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/support

Alle klachten die gemeld zijn door Dirk van Meerten