Klacht: Pakket niet aangekomen op afhaaladres

op 21 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 12-02-2018 kaartje in de bus dat pakket was afgeleverd op afhaaladres. Daar was pakket niet aangekomen. Barcode op kaartje niet te lezen. Bij afhaaladres konden ze op postcode en huisnr wel zien dat het was afgeleverd op EEN afhaaladres maar er stond niet bij waar. Gebeld met post nl maar de mevr. zei dat ze mij helaas niet verder kon helpen en dat ik maar contact op moest nemen met het bedrijf dat het pakket had verzonden.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakket heb. Dit is kennelijk nog in bezit bij post nl. en ergens op een afhaalpunt afgeleverd.....

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 21 februari 2018 om 12:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Passon,

Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer spijtig dat het pakket niet bezorgd is en daarna is verdwenen. Ik reageer graag op uw bericht.

Ik vind het ontzettend kwalijk dat u de zending niet hebt ontvangen. Mijn excuses hiervoor. Ik adviseer u om de vermissing te melden bij de afzender. Deze kan u een eventueel alvast een nieuwe zending toesturen (vooral bij zakelijke afzenders) en, volgens voorwaarden, een onderzoek laten instellen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, of als u niet binnen 7 werkdagen een reactie heeft gekregen, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: https://www.postnl.nl/klantenservice.

Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Bertie Passon