Klacht: Pakket niet aangekomen

op 01 december 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste DHl,
Hierbij een klacht. Ik heb op wish wat besteld en dat word door jullie bezorgd. Nu heb ik echt echter een groot probleem. Er staat namelijl dat jullie het pakket hebben afgeleverd terwijl ik geen pakket hen gehad. Ik heb 3 weken geleden daardoor 20 euro moeten dokken voor niks. Ik betaal niet voor de lucht. Er staat nu bij 3 bestellingen dat ik hem in huis heb. Nou nee en ik ben ook langs me buren gegaan en ook die hebben niks ontvangen. Ik ben best wel teleurgesteld.

Als mijn kosten worden vergoed

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 01 december 2018 om 12:51 geantwoord

Beste heer Geerman,

Bedankt voor uw bericht.

Volgens mijn gegevens zou het pakket op uw adres zijn afgeleverd. Hoewel onze bezorger niet heeft aangegeven dat hij het pakket bij de buren heeft afgegeven, zou u nog kunnen vragen of één van uw buren het toevallig heeft ontvangen.

Hebben ook uw buren het pakket niet gekregen? En is het ook niet buiten uw medeweten door een eventuele huisgenoot aangenomen? Dan adviseer ik u contact op te nemen met de verzender. Op verzoek van de verzender kunnen wij een onderzoek instellen om te achterhalen wat er met uw pakket is gebeurd.

Helaas mogen wij dit onderzoek niet op verzoek van de ontvanger starten. De verzender is onze opdrachtgever die ons betaalt voor de verzending. Ook beschikt de verzender over specifieke pakketinformatie die wij voor het onderzoek nodig hebben. Daarom is de verzender ook de enige partij die een onderzoek kan laten opstarten.

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Laugeer