Klacht: Pakket niet aangekomen

op 11 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 23-7 heb ik een pakket verstuurd naar Belgie t.a.v. Van Hilde Vermeulen Delhaize SM Vilvoordesestreenweg 299 1850 Grimbergen met track en trace 3SKABA8316482: Delhaize heeft het pakket geweigerd omdat ze geen pakketjes in ontvangst nemen voor particulieren. De ontvanger dacht dat dit wel zo was.
Het pakket is terug gekomen in depot In Nederland omdat ik als afzender mijn adres er niet heb opgezet. TNT post heeft op mijn verzoek een zaak aangemaakt en het pakketje getraceerd. Op 7-8 krijg ik een mailtje dat het pakketje is verzonden naar Rijnkade 186 1382 GT in Weesp en dat ik met hun contact kan opnemen mbt het pakketje. Dit adres is van de webshop van Cora Kemperman en heeft waarschijnlijk ergens op de doos gestaan die ik heb gebruikt. Ik heb contact opgenomen met dit bedrijf maar daar is het pakketje nooit aangekomen. In het track en trace systeem is het pakketje nadat het is teruggekomen in Nederland niets meer gewijzigd. Waarom er geen contact met mij is opgenomen gezien ik het verzoek heb gedaan om een zaak aan te maken is mij volstrekt onduidelijk. Ik heb meerdere malen gebeld met TNT post en krijg altijd te horen wij laten u terug bellen door de betreffende afdeling.

Als het pakketje weer in mijn bezit is.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 11 september 2018 om 12:54 geantwoord

Geachte mevrouw De Jong,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een door u verzonden pakket retour is gestuurd, maar niet bij u retour is gekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Ik kan me voorstellen dat u graag wilt weten waar het pakket zich bevindt. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens heb ik gezien dat er inderdaad reeds een onderzoek is gedaan naar deze zending. Het pakket is retour verzonden naar en afgeleverd op Rijnkade 186, 1382 GT in Weesp. Tot mijn spijt zal ik de uitkomst en verdere afhandeling van uw melding niet kunnen veranderen. Mijn excuses voor alle overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

PostNL Klantenservice

Heeft op 11 september 2018 om 17:17 geantwoord

Het pakket zou naar Weesp gestuurd zijn. Daar geven ze aan dat er geen pakket is afgeleverd. Ik zou graag willen weten wie er voor ontvangst heeft getekend?

Reactie van de melder van de klacht Nina de Jong

3 maanden geleden - Ik ben niet tevreden met het antwoord omdat ik niet weet wie er voor ontvangst heeft getekend en het pakket niet te volgen is via track en trace.

Alle klachten die gemeld zijn door Nina de Jong