Klacht: Pakket niet aangekomen

op 02 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 14 december 2017 heb ik via PostNL een kerstpakket verzonden naar een vriendin in Slowakije. Omdat ik zeker wilde zijn dat het pakket zou aankomen en het kon volgen wanneer het zou arriveren heb ik als extra 6 euro betaalt voor track en trace. 2 dagen erna zag ik dat het pakket was opgenomen in de verzending bij PostNL. Deze melding is tot op heden de laatste melding die ik heb ontvangen. Op 15 januari heb ik online contact openomen met de helpdesk van PostNL en op hun aanraden een vermissingsformulier ingevuld.

We zijn inmiddels 2 weken verder en ik heb niets meer vernomen van PostNL.
Ik hoop middels deze klacht dat PostNL snel met een oplossing komt.

Ik ben tevreden als het pakket alsnog wordt bezorgd of mij de kosten van de inhoud van het pakket (30 euro) en verzendkosten worden terugbetaald.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 02 februari 2018 om 14:03 geantwoord

Geachte heer Van Roy,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending vermist is en dat er een onderzoek is gestart naar de zending, maar dat u hier nog geen reactie op heeft ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is natuurlijk een kwalijke zaak dat u hier nog steeds geen reactie van heeft ontvangen. Daarvoor wil ik u mijn oprechte excuses aanbieden.

Ik heb uw naam en onderzoek op een lijst gezet die naar de verantwoordelijke afdeling wordt gestuurd. Er zal maandag contact met u worden opgenomen hierover.

Ik hoop dat de zending snel gevonden zal worden en bij de juiste persoon terecht komt.

Heeft op 15 februari 2018 om 15:57 geantwoord

Na enkele weken afwachten heb ik nog steeds niets vernomen van het contact wat met mij zou worden opgenomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PostJordi31