Klacht: Pakket niet aangekomen

op 28 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mij pakketje zou volgend DHL afgeleverd zijn bij mijn buurman, mijn buurman heeft niets ontvangen en niets getekend, ook bij mij in de brievenbus lag geen briefje met dat het pakketje bij de buren was geleverd, niets in en rondom mijn huis en tuin te vinden, contact gehad met DHL die geeft aan dat de verkoper intern onderzoek moet laten doen, verkoper is via aliexpress en geven aan dit niet te gaan doen en geven ook geen geld terug, voorlopig ben ik mijn 2 bestelde sinterklaas kado’s (steppen) kwijt maar ook nog is meer als €100,-

Als mijn pakketten (2 steppen) gevonden zijn!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

3 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig te horen dat u uw zending nog niet heeft ontvangen. Uiteraard kijk ik dit graag verder voor u na. Echter op basis van uw postcode en huisnummer kan ik uw zending helaas niet terug vinden in mijn systeem. Heeft u voor mij de traceercode van uw zending? Wellicht dat ik op basis van de informatie kan zien om welke zending het gaat. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, Miranda DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht fleur_iesberts

3 maanden geleden - Hai! Ik zit al een tijdje op een pakket te wachten, nu staat er dag het geleverd is bij mijn buurman maar die heeft niets ontvangen, ik heb al gebeld met de verkoper maar die zegt dat het verzonden is.... Dit is het traceer nummer CH380334618DE Hopenlijk kan jij me verder helpen, groetjes fleur

DHL

Heeft op 28 december 2017 om 14:18 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben als afleveradres nummer 18 doorgekregen. U geeft aan dat u woonachtig bent op nummer 16. Het pakket zou bij nummer 18 geleverd zijn. Indien zij het niet hebben ontvangen willen wij graag een onderzoek voor u starten, om te achterhalen of en waar uw zending geleverd. Om dit onderzoek te starten dient de afzender contact op te nemen met DHL. Zij zijn onze opdrachtgever en kunnen ons voorzien van specifieke informatie over uw pakket die het onderzoek bevordert. Zodra de afzender het onderzoek heeft gestart zullen wij deze starten.

Excuses voor het ongemak.

Miranda
DHL Parcel

Heeft op 28 december 2017 om 18:26 geantwoord

Zoals eerder vermeld in de berichten gaan de verkopers dit niet doen een onderzoek starten, het is namelijk via aliexpress besteld dus het kan zo maar uit China komen of Duitsland.... dus ik ben en mijn geld kwijt en ik heb geen pakket...... dit is dus geen passende oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door fleur_iesberts