Klacht: Pakket niet aangekomen

op 09 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket niet aangekomen. Besteld via Etsy en daarbij de volgende melding gekregen:

Jun 15, 2017 1:07pm AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, NETHERLANDS Addressee not available – Addressee advised to pick up the item

Waar kan ik contact opnemen met Amsterdam International Mail centre?

Wanneer het pakket aankomt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer Moelker, Dank u wel voor uw reactie op deze website. Ik begrijp dat u een zending uit het buitenland verwacht. Ik zou graag voor u willen kijken naar de zending. Zou u mij de track en trace code van deze zending willen verschaffen? Dit mag ook de buitenlandse code zijn. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer Moelker, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 26 juli 2017 om 15:10 geantwoord

Geachte heer Moelker,