Klacht: Pakket niet aangekomen

op 11 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgelopen maandag mijn pakket ingeleverd bij dhl inleverpunt te Bedum, tot op heden heeft de ontvanger geen pakket ontvangen. Zowel ik als de ontvanger hebben geen email ontvangen om de zending te volgen. Ik en de verkoper vinden dit erg vervelend aangezien de track en tracé nu niet te achterhalen is.

Als mijn pakket bij de ontvanger aankomt.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

5 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. U geeft aan een zending te hebben verstuurd maar u heeft daar bij de parcelshop geen bewijs van gekregen. Ik begrijp dat dit vervelend is alleen kan ik deze niet nogmaals toe laten zending, mijn excuses hiervoor. Zou u mij kunnen aangeven of het een particuliere zending betreft of een retourzending? Met vriendelijke groet, Chrissy DHL Parcel Klantenservice

DHL

Heeft op 11 mei 2017 om 14:12 geantwoord

Goedendag,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u gekregen. We gaan er derhalve vanuit dat deze klacht inmiddels al is afgehandeld of langs een andere weg dan via deze website voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij dezen de klacht hier op de website.

U kunt na het sluiten van de klacht eventueel nog een cijfer geven en een reactie plaatsen. Mocht de klacht in feite nog niet zijn opgelost, dan kunt u contact met ons opnemen op webcare_parcel@dhl.com. Wij kijken dan graag alsnog of we samen met u tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet, Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door Ilona86