Klacht: Pakket niet aangekomen

Trudi Loekenbach op 21 september 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Volgens Bezorging door 4PX
Tracking-id: LL272727819LU
woensdag 1 september
13:52
Bezorgd
AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE,
maandag 30 augustus
12:43
Onderweg naar ophaallocatie
Luxembourg Airport Sorting Centre,
zondag 29 augustus
18:00
Pakket overgedragen aan een andere transportdienst voor bezorging.
LUX,
dinsdag 24 augustus
6:51
Pakket heeft de transportdienst verlaten.
Shenzhen,China,
woensdag 18 augustus
22:40
Pakket ontvangen door transportdienst
深东凤岗仓,
dinsdag 10 augustus
Pakket is verzonden

Daarnaast beweert Post NL dat zij op dezelfde dag als het pakket op het AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE om 13.52 uur aankwam, op mijn adres bezorgd is. Ik wist niet dat Post NL zo snel was. Dat is ook niet zo, want het pakket is nooit bezorgd helaas. Ik hoop dat u nog wat voor mij kan betekenen en zorgt dat dit pakket alsnog bezorgd wordt. Hartelijk dank voor uw medewerking.
M.vr.gr.
Trudi

Gewenste Oplossing:

Dat het pakket in het AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE gevonden wordt en alsnog op mijn adres bezorgt wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 21 september 2021 om 09:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw importpakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van uw pakket. Ik kan mij goed voorstellen dat u meer wilt weten over de bezorgstatus van uw pakket. Volgens de Track Trace-gegevens is het pakket op 1 september 2021 afgeleverd op het opgegeven adres. Onze pakketbezorgers bezorgen op het adres dat op de zending staat of bij buren in de straat. Het spijt mij voor het ongemak. De afzender heeft het pakket naar een ander adres gestuurd. Helaas kan ik u hier niet mee helpen, want voor ons is het pakket correct bezorgd. Het beste is om even contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Trudi Loekenbach

Heeft op 21 september 2021 om 10:32 geantwoord

Er wordt door u beweerd dat \"De afzender heeft het pakket naar een ander adres gestuurd.\" Dat is niet het geval. Het juiste adres staat genoteerd op de tracking-ID.
Dus hoe komt u erbij om dat te beweren. Lekker makkelijk. Nogmaals verzoek ik u om het pakket bij het mail centre in Amsterdam te zoeken en alsnog aan mij te zenden.
Dank alvast voor uw medewerking.
M.vr.gr.
Trudi

Alle klachten die gemeld zijn door Trudi Loekenbach